ما از ایده تا بهره برداری در کنار شما هستیم👋

Photolab: AI Face
Photolab: AI Face

دوباره برگشتیم تا یک هوش مصنوعی فوق العاده جذاب معرفی کنیم. اگر می‌خواهید با فوتولب چهره خود را در موقعیت‌ها و شغل‌های مختلف ببینید و از شدت دقت و کیفیت بالا تعجب کنید با ما همراه باشید.
اگر یک طراح حرفه‌ای نیستید و نمی‌توانید از فتوشاپ و سایر ابزار‌های طراحی تخصصی استفاده کنید، اصلا نگران نباشید با استفاده از photolab بدون داشتن هیچ مهارت خاصی در طراحی عکس‌های حرفه‌ای، فان و جذاب طراحی کنید و آن را با دوستان خود به اشتراک گذاشته یا در پروفایل و پست‌های اینستاگرام خود از آن استفاده کنید.

با شگفتی جدید هوش مصنوعی، Gemini، محصول تازه گوگل آشنا شوید:

جمینای (Gemini)، بزرگ‌ترین مدل زبانی هوش مصنوعی گوگل
شبیه‌ترین هوش مصنوعی به توانایی درک انسان، رونمایی شد. برای بررسی محصول جدید گوگل با ما همراه باشید.

سامانه هوشمند کنترل اعداد را ببینید:

سامانه مدیریت توزین هوشمند تحت شبکه
از آنجا که تنها دارایی شرکت های معدنی همین سنگ‌ها و محصولاتی است که با سعی و وسواس فراوان از معادن استخراج میکنند، پس نظارت بر باسکول‌ها و عملیات توزین در معادن یک امر ضروری به شمار می‌آید.امروزه بسیاری از معادن از راه حل‌های نرم افزاری برای باسکول و مدیریت توزین، در جهت اتوماسیون عملیات استفاده می‌…

معرفی فتولب

فتولب یک برنامه قدرتمند جدید محسوب می‌شود که با بهره‌گیری از هوش‌مصنوعی ساخته شده. این اپلیکیشن برای اندروید و iOS هر دو قابل اجرا می‌باشد. همچنین این اپلیکیشن برای کاربران عزیز ایرانی که معمولا قادر به پرداخت پول با حساب‌های بین المللی نیستند بسیار مناسب است چرا که نسخه رایگان آن که photolab نام دارد در دسترس بوده و به راحتی میتوانند از آن استفاده کنند. تنها مشکلی که هست اجرا شدن تبلیغات چند ثانیه‌ای در بخش‌های مختلف برنامه است که با کمی صبر و شکیبایی شما حل می‌شود.

تبلیغات چند ثانیه بیشتر از شما وقت نمی‌گیرند.
تبلیغات چند ثانیه بیشتر از شما وقت نمی‌گیرند.

همچنین تعدادی از افکت‌ها و امکانات که کنار آنها (pro) نوشته شده برای شما که رایگان استفاده می‌کنید در دسترس نمی‌باشد. ولی اگر می‌خواهید تبلیغاتِ مزاحم جلوی چشمتان نباشد و به همه امکانات و افکت‌های اپلیکیشن دسترسی داشته باشید، می‌توانید دست در جیب کرده و نسخه photolab pro را که نیاز به مستر کارت دارد را خریداری کنید و لذت بیشتری ببرید.

آموزش نصب و کار با فوتو لب

فضای کاربری فوتولب بسیار ساده و روان است به طوری که نیاز به آموزش خاصی نیست ولی اگر می‌خواهید در استفاده از آن حرفه‌ای شوید و هیچ یک از امکاناتش را از دست ندهید با ما همراه باشید.

برای اولین قدم، اپلیکیشن را از طریق لینک‌های زیر نصب کنید:

Android:

Photo Lab Picture Editor & Art - Apps on Google Play
Edit photos with AI yearbook filters, cartoon effects, create original pictures.

iOS:

‎Photo Lab Editor: AI Face
‎Get your photos to a new, awesome level. Add realistic effects and stylish filters in a tap. Join the ever-growing Photo Lab community of over 230 million fans: “Downloading that app was the best decision I have ever made on this phone. Get this app for hours of nonstop fun and editing!!” (WolverZ…

بعد از نصب نسخه مورد نظر به برنامه دسترسی‌های مورد نیاز را بدهید. ابتدا باید یک عکس از خود یا هر کسی که می‌خواهید سوژه قرار دهید بگیرید یا از گالری خود انتخاب کنید.  توجه داشته باشید برای اینکه عکس نهایی شما دقیق‌تر و با کیفیت‌تر باشد باید استایل عکسی که می‌گیرید شبیه به افکت یا قالب یا تمپلیتی باشد که انتخاب می‌کنید‌. به عنوان مثال اگر عکس پرتره از چهره است شما هم موبایل را نزدیک آورده و فقط نمای بسته‌ای از چهره خود بگیریم و برعکس اگر تمپلیت عکسی قدی است شما هم عکس قدی تحویلش بدهید. هر چه در این بخش بهتر عمل کنید و عکس با کیفیت‌تری بگیرید نتیجه فوق‌العاده‌تر خواهد شد.
طرح‌های گرافیکی و افکت ها کاملا آماده هستند و کافیست عکس خود را وارد کرده و افکت مورد نظر را انتخاب کنید. بعد چند لحظه صبر کنید تا هوش‌مصنوعی توانایی خود را به تصویر بکشد، مطمئنم که تعجب می‌کنید!

شما با استفاده از قابلیت‌های مختلف اپلیکیشن می‌توانید سن، رنگ پوست، جنسیت، رنگ مو و مدل موهای خود را تغییر بدهید تا یک عکس فان یا عجیب بسازید. چهره خود را در پیری پیش‌بینی کنید یا عکس دوران بچگی خود را از اپلیکیشن بخواهید و ببینید تا چه حد دقیق عمل می‌کند! چهره خود را به شکل شخصیت‌های کارتونی تبدیل کنید و به جهان انیمیشن‌ها پا بگذارید. یا با استفاده از افکت‌های جذاب طراحی شده و تغییر رنگ‌ها و انیمیشن‌های متنوع یک عکس حرفه برای پروفایل یا پست اینستاگرامی خود بسازید. این اپلیکیشن هیچ محدودیتی ندارد! با نصب این اپلیکیشن دیگر نیاز به پول دادن به طراح و عکاس حرفه‌ای نیست، همه چیز را به هوش مصنوعی بسپارید.

بعد از اینکه عکس را آماده کردید با زدن روی علامت t می‌توانید به عکس نوشته (text) اضافه کرده و فونت و رنگ آن را انتخاب کنید.
اگر از نسخه رایگان استفاده می‌کنید لوگوی برنامه روی عکس می‌افتد ولی نگران نباشید. شما می‌توانید عکس را دانلود کنید، بعد آن قسمت از عکس را کراپ کرده و حذف کنید.

اگر به جهان هوش مصنوعی علاقه‌مند هستید با ما همراه باشید و بقیه مقالات ما را از دست ندهید:

وبلاگ
همه چیز درباره تکنولوژِی، دانش روز و آموزش های کاربردی را اینجا بخوانید.