ما از ایده تا بهره برداری در کنار شما هستیم👋

هوش مصنوعی ساخت آهنگ (generated by AI)
هوش مصنوعی ساخت آهنگ (generated by AI)

دنیای تولید محتوا به شکل روزانه در حال پیشرفت و تکامل است و هر روز ابزارها و توانایی‌های جدیدی در اختیار کابران قرار می‌گیرد. از آنجایی که موسیقی تاثیر مستقیم بر بهبود کیفیت محتواهای تصویری و صوتی مثل ویدئو و پادکست یا هر محتوای دیگری دارد و می‌تواند باعث افزایش جذب مخاطب شود،‌ حتما یک تولید کننده موسیقی قدرتمند می‌تواند به شما کمک قابل توجهی بکند.

امروزه به لطف فناوری هوش مصنوعی، می‌توانید به راحتی موسیقی متناسب با محتوای خود را بسازید و سرعت و کیفیت تولید محتوای منحصر به فرد خود را افزایش دهید. در این پست قصد داریم ۶ مورد از قوی‌ترین ابزارهای آهنگ ساز در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم.

Mubert:

موبرت یکی از قدرتمندترین ابزارها در زمینه تولید موزیک محسوب می‌شود که توانایی جا به جا کردن مرزهای تولید موسیقی را دارد.

موبرت ترکیبی بی‌نظیر از فناوری و خلاقیت را ارائه می‌دهد و کاربران را قادر می‌سازد قطعات موسیقی منحصر به فرد و جذاب بسازند و بدون داشتن کپی رایت در انواع محتوا از آن استفاده کنند.

رابط کاربری موبرت
رابط کاربری موبرت

سادگی مراحل کار یکی دیگر از مزایای موبرت محسوب می‌شود، به این شکل که کافیست یک سبک و حال و هوای خاص را انتخاب کرده و مدت زمان آهنگ را تنظیم کنید و صبر کنید تا هوش مصنوعی آهنگ مد نظر شما را بسازد. همچنین با اضافه کردن توضیحات در پرامپت خود می‌توانید هوش مصنوعی را راهنمایی کنید که چه موزیکی بسازد. یا اگر موزیک یک ویدئو در یوتیوب را پسندیده‌اید و می‌خواهید چیزی شبیه به آن را برای شما بسازد کافیست URL آن ویدئو را در قسمت توضیحات کپی کنید تا هوش مصنوعی از آن الگو بگیرد و بعد تغییرات مد نظرتان را روی آن اعمال کنید.

این ابزار حتی برای کسانی که آشنایی چندانی با موسیقی ندارند و مخاطب عام محسوب می‌شوند نیز کاربردی و مناسب است. یکی از اصلی‌ترین مزایای موبرت خصوصا برای ما ایرانی‌ها رایگان بون برخی از امکانات آن است که به صورت تست برنامه ارائه می‌شود. به طوری که شما بدون نیاز به هیچ پرداختی می‌توانید از امکانات عمومی این نرم‌افزار بهره‌مند شوید. اگر مایل به دسترسی های بیشتر باشید باید ۱۴ دلار در ماه هزینه کنید.

این تنها پست ما درباره هوش مصنوعی نیست، از طریق لینک زیر پست های دیگر ما را در این باره ببینید:

وبلاگ
همه چیز درباره تکنولوژِی، دانش روز و آموزش های کاربردی را اینجا بخوانید.

Soundful:

وبسایت ساندفول
وبسایت ساندفول

این نرم افزار هوش مصنوعی یک تولید کننده قوی در عین حال ساده و کاربردی برای موسیقی به شمار می‌رود. در این نرم افزار می‌توانید ادیت ها و تغییرات فراوانی روی موسیقی مد نظرتان ایجاد کنید و یک خروجی مناسب برای انواع ویدئو، استریم و پادکست داشته باشید که هیچگونه کپی رایتی ندارد چراکه موسیقی ساخته شده مخصوص خود شماست.

سادگی آن تا به حدی است که با انتخاب ژانر و تنظیم ورودی‌های مورد نظر خود و تغییر دادن آنها می‌توانید موسیقی مورد علاقه خود را بسازید. بر خلاف موبرت این نرم افزار از طراحی جذاب و چشمگیری برخوردار است که یک تجربه دلپذیر برای کاربران ایجاد می‌کند.

Soundful یک نمونه آزمایشی رایگان نیز در دسترس کاربران قرار می‌دهد که تا دانلود ۱۰ موزیک در ماه رایگان است.

Aiva:

وبسایت آیوا

نرم افزار Aiva از سال 2016 در زمینه ساخت موسیقی فعال است و از رسانه‌های مختلف از جمله تبلیغات، بازی‌های ویدیویی و فیلم‌ها استفاده می‌کند.

این هوش مصنوعی تولید کننده موسیقی به شما کمک می‌کند انواع موسیقی متن و آهنگ‌های مختلف را به سادگی بسازید. در این نرم افزار طیف گسترده‌ای از پیش‌تنظیم‌ها و فرمت‌های موسیقی به همراه قابلیت‌های ویرایش در اختیار شما قرار گرفته. شما می‌توانید به صورت رایگان از Aiva استفاده کنید، ساخت آهنگ به صورت نامحدود رایگان است ولی دانلود آهنگ، ۳ مورد در ماه مجاز است. اگر بیش از ۳ دانلود در ماه نیاز دارید می‌توانید اکانت پریمیم بخرید که تقریباً 16.54 دلار در ماه هزینه دارد، یا با اکانت جدید وارد شوید و دوباره ۳ مورد دانلود کنید.

Beatbot:

فضای کاربری بیت بات
فضای کاربری بیت بات

Beatbot یک هوش مصنوعی خلاق در زمینه ساخت آهنگ به شمار میرود که مثل سایر هوش مصنوعی ها آهنگ‌های کوتاهی را بر اساس ورودی‌های متن شما باز سازی می‌کند.

ویژگی خاص این نرم افزار این است که از حلقه‌های صدای اسپلش برای موسیقی استفاده می‌کند همچنین از ChatGPT برای ساختن اشعار بهره می‌برد.

در پست زیر با یکی از سرگرم کننده ترین هوش مصنوعی ها آشنا می‌شوید:

آموزش استفاده از Remini AI: تصویر بچه آینده خود را رایگان بسازید - یک تجربه سرگرم کننده!
اگر دوست دارید با هوش مصنوعی به آینده سرک بکشید با ما همراه باشید!!! آموزش نصب و استفاده از رمینی.

در حال حاضر در نسخه بتا، استفاده از Beatbot رایگان است، اگرچه معلوم نیست در آينده رایگان باقی بماند یا نه. هدف این نرم افزار عمومی کردن خلق موسیقی است به این معنی که حتی علاقه‌مندان عام که کم هم نیستند و افرادی که تخصص خاصی در این زمینه ندارند هم بتوانند به راحتی با این نرم افزار ارتباط برقرار کرده و موسیقی مد نظر خود را بسازند.

Beatoven:

Beatoven علاوه بر اینکه فرایند ساخت موسیقی را برای مبتدیان بسیار ساده ارائه می‌دهد، متخصصین و افراد حرفه ای را نیز همراهی کرده و امکانات کافی را در اختیارشان می‌گذارند. این به این معنی است که اگر قصد تولید موسیقی‌های حرفه ای برای ویدئو یا هر گونه محتوایی را دارید Beatoven یک انتخاب مناسب است و اگر تخصص کافی هم ندارید باز Beatoven با شما همراه است و بدون داشتن دانش عمیق تئوری موسیقی، می‌توانید کار خود را بگذرانید. البته این نرم افزار هم  یک نسخه رایگان برای آزمایش در دسترس قرار می‌دهد و قیمت گذاری اکانت‌های پریمیم آن از 3 دلار در ماه شروع می شود.

soundraw (ecrett music):

گفته می‌شود که soundraw همان نسخه بهبود یافته ecrett music است. از ویژگی‌های این ابزار این است که در قسمت انتخاب ژانر و مود موسیقی، علاوه بر اسم ژانر یک عکس هم متناسب با مفهوم آن ژانر قرار داده شده. این ویژگی به افرادی که زیاد با اصطلاحات موسیقی آشنا نیستند کمک می‌کند تا درک بهتری از هر ژآنر دریافت کرده و انتخاب بهتری داشته باشند. علاوه براین در آموزش مباحث آکادمیک موسیقی به مبتدیان نیز کمک شایانی می‌کند.

از جمله دیگر توانایی‌های این ابزار این است که می‌توانید به راحتی فراز و فرود‌ها را تغییر داده و انواع ادیت‌ها را روی موسیقی که هوش مصنوعی ساخته ایجاد کنید تا موسیقی مورد نظرتان را از آن تحویل بگیرید. همه این کارها به واسطه داشتن UX قوی به راحتی قابل انجام است. البته این ابزار قابلیت‌هایی حرفه ای تری نیز برای متخصصین موسیقی ارائه می‌دهد که آن را برای همه افراد کاربردی می‌کند. این ابزار نیز سطح دسترسی رایگان ارائه می‌دهد.

در نهایت باید بگوییم که انتخاب بهترین تولید کننده موسیقی هوش مصنوعی بستگی به نیاز و نوع استفاده شما دارد. همچنین اگر نیاز به دانلود تعداد زیادی موزیک در ماه دارید و نمی‌خواهید هزینه کنید و اکانت پریمیم بخرید می‌توانید از چند ابزار مختلف استفاده کرده و از هر کدام تا سقف مجاز رایگان دانلود داشته باشید و تعداد دانلودها را افزایش دهید. این ابزارها به شما کمک می‌کنند که از توانایی موسیقی در ساخت محتوای خود بهره‌مند شوید و با هر سطح دانشی به راحتی از آنها استفاده کنید و در نتیجه جذب مخاطب بیشتر را تجربه کنید.

شرکت کنترل اعداد از به روزترین تکنولوژی ها برای مشتریان خود استفاده می‌کنند. برای ارتباط با ما کافیست از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما
در صورت داشتن هرگونه نیاز نرم افزاری یا نداشتن نیروی متخصص برای پروژه خود، میتوانید به راحتی یک تماس تصویری رزرو کنید. ما در زمان تعیین شده توسط شما، با شما تماس خواهیم گرفت.
30 Minute Meeting - Controladad